Søndagstur til Saltskohavn

På utsiktspunkt mellom Vågo og Saltskohavn
På utsiktspunkt mellom Vågo og Saltskohavn Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik

Det vart ein fin søndags- og kystpass-tur i dag 22. september i stålande haustsol.

Vi møttes på Vågo kl 10.30 der vi kunne parkere litt nærare start for turen i marka enn oppgitt i Kystpass. Dette etter avtale med grunneigar/dei fastbuande. Tusen takk for det!

Det såg ut til å bli ein fin dag i sol og stille ver, og seks personar la i veg mot Saltskohavn. Det var vått i stien, men det er det stort sett over alt etter mykje nedbør.

På tilbakevegen gjekk vi litt sørover så vi kunne sjå kvar ein kan gå til Grasmenipa på Hjelteryggen og andre stiar mot Kyrkjevegen. Vi fann vår sti mot vest og tilbake nedatt til Vågo. Då vi kom til bilane var klokka blitt 13.00 og vi hadde vore ute i 2,5 timar i herleg haustver. Då hadde vi også fått ei herleg trimøkt, og kunne nyte resten av den fine dagen på anna vis.

Her nyter vi utsikta over deler av Vågo, Anglavika og Hjeltefjorden. Askøy i bakgrunnen Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik
Framme i Saltskohavn. Her kan vi klippa i Kystpasset og skriva navnet vårt i boka. Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik
Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik
Mat og drikke pause med utsikt over sjøen og båttrafikken.
Mat og drikke pause med utsikt over sjøen og båttrafikken. Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik
Klar for å vandra vidare, men med eit siste blikk på bårtrafikken
Klar for å vandra vidare, men med eit siste blikk på bårtrafikken Foto: Anne-Liv Foldnes Bjørsvik